جدول قطر سیم و کابل خراسان افشارنژاد

اطلاع از قیمت لحظه ای و بهره‌مندی از تخفیف ویژه

جدول قطر سیم و کابل خراسان – شرکت سیم و کابل خراسان از زمان تاسیس خود تاکنون، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع سیم و کابل در کشور شناخته می‌شود و موفق به اخذ انواع گواهینامه‌ای داخلی و بین‌المللی شده است.

تنوع محصولات این شرکت بالاست و سیم و کابل تولیدی آن بر اساس پارامترهایی مثل قطر و سطح مقطع خارجی تقسیم‌بندی می‌شوند. از آن‌جایی که قطر سیم و کابل در خرید نمونه مناسب این کالا اهمیت زیادی دارد، در ادامه قطر سیم و کابل خراسان را تک به تک آورده‌ایم.

جدول قطر سیم و کابل خراسان

در جدول زیر می‌توانید قطر سیم و کابل خراسان را مشاهده نمایید. در این جدول، قطر انواع سیم تک افشان رشته‌ای، کابل افشان تک رشته و چند رشته‌ای، کابل افشان شیلددار، کابل مخابراتی، کابل شبکه، کابل کولری و کابل زمینی تک رشته و چند رشته‌ای آمده است.

جدول قطر سیم و کابل برق خراسان

نکته: حتما دقت داشته باشید که همه قطرهایی که در این جدول آمده، مخصوص کابل‌های استاندارد و برند سیم و کابل خراسان افشارنژاد است.

در برند های متفرقه ممکن است به دلیل کاهش مس استفاده شده، قطر خارجی کابل کم‌تر از میزان اعلام شده در جدول زیر باشد. بنابراین فقط در صورتی که کابل شما از دسته کابل‌های استاندارد موجود در بازار باشد می‌توانید سایز آن را در جدول زیر مشاهده نمایید:

انواع سایز کابل برق خراسان افشارنژاد

انواع سایز کابل برق و همچنین قطر و سطح مقطع کابل‌ها که در جدول بالا آوردیم، با استناد به دیتاشیت‌های شرکت صعنتی الکتریک خراسان افشارنژاد گردآوری شده‌اند.

این سایزها در شرایط طبیعی محیط و در آزمایشگاه فنی شرکت کابل خراسان اندازه‌گیری شده‌اند و در شرایط محیطی دیگر این احتمال وجود دارد که به دلیل پارامترهایی مثل انقباض یا انبساط رسانا، مقادیر ذکر شده کمی تغییرات داشته باشد.

به همین دلیل اعداد اعلام شده به صورت قطعی نیست و ممکن است 1 تا 2 درصد اختلاف در سایز کابل برق‌ها وجود داشته باشد.

کاربرد جدول قطر سیم و کابل خراسان

استفاده از جدول قطر کابل در دو جا اهمیت خود را نشان می‌دهد: یکی زمانی که مصرف‌کننده قصد خرید یک لوله متناسب با سایز کابل خود قبل از خرید کابل برق داشته باشد.

دوم هم در زمانی که به دلیل عدم دسترسی به کابل خریداری شده، امکان اندازه‌گیری آن وجود ندارد. به همین خاطر است که خریدار نیاز دارد تا از قطر سیم و کابل و سایزبندی آن اطلاع داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لیست قیمت برند‌ها
سیم و کابل خراسان