بهترین برند کابل شیلد دار کدام است؟

اطلاع از قیمت لحظه ای و بهره‌مندی از تخفیف ویژه

کابل شیلد دار چیست؟ بهترین برند کابل شیلد دار کدام است؟ کابل‌های شیلدار نقش مهمی را هم ایفا می‌کنند. این‌گونه کابل‌ها با قابلیت مقاومت بالای خود، برای انتقال اطلاعات در شرایط سخت طراحی شده و حالا در صنایع مختلف از جمله مخابرات و وسایل الکترونیکی و پزشکی به کار می‌آیند. طبیعتا اینکه برند سازنده این محصولات چه باشد و چقدر اعتبار داشته باشد، مسئله مهمی است. به همین خاطر در مطلب زیر، بهترین برند کابل شیلد دار را معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

کابل شیلد دار چیست؟

به طور کلی، کابل شیلدار یا کابل دارای محافظ به کابلی می‌گویند که دارای یک لایه محافظ داخلی است و انتقال اطلاعات به شکل سریع و صحیح فراهم می‌کند. مخصوصا در محیط‌های اداری و صنعتی که انتقال اطلاعات به صورت دقیق و عاری از هر گونه نویز از اهمیت زیادی برخوردار است، این کابل‌ها زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کابل‌های شیلدار اجازه صدمه به اطلاعات جاری در خود و تداخل امواج مغناطیسی را نداده و داده‌های انتقالی به‌خاطر همان لایه محافظ درونی، از هر گونه گزند و تداخلات الکتریکی و مکانیکی مصون هستند. این کابل‌ها وزن کمی دارند و عایق آن‌ها از مس، آلومینیوم یا ترکیبی از آن‌ها ساخته شده است.

انواع کابل شیلد دار

برندهای تولیدکننده سیم و کابل، کابل شیلد دار را در مدل‌های زیر تولید می‌کنند:

کابل شیلد دار فویلی

کابل‌های فویلی از یک سیم نازک از جنس آلومینیوم و از یک لایه‌‌ محافظ از فویل شیشه‌ای تشکیل شده‌اند. فویلشیشه‌ای برای حفاظت از سیگنال در برابر تداخلات الکترومغناطیسی که ممکن است ناشی از منابع مختلفی مانند خطوط فشار قوی‌تر و ماشین‌آلات صنعتی باشند، به کار می‌آید. این کابل‌ها همچنین در محیط‌هایی که خطر نشتی الکتریکی وجود دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. کابل‌های شبکه، USB، HDMI از جمله کابل‌های فویلی شیلدار هستند.

کابل شیلد دار قدرت

از این نوع کابل برای انتقال انرژی الکتریکی با توان بالا (معمولا بیش از ۱ کیلو وات) استفاده می‌شود. کابل‌های قدرت در فضای باز و در زیر خاک و زیر آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. کابل‌های شیلد دار قدرت در برابر شرایط بیرونی مقاومت کرده و بهترین کابل شیلد دار برای شرایط نامساعد محیطی‌اند.

کابل شیلد دار افشان

کابل افشان شیلدار به‌منظور حفاظت از سیم‌های داخلی در برابر تداخل الکترومغناطیسی (EMI) و تداخل رادیویی فرکانس بالا (RFI) مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیلد این دسته از کابل‌های محافظ دار از یک لایه فلزی ساخته شده که معمولا آلومینیومی یا مسی است.

کابل شیلدار فرمان و کنترل

کابل‌های شیلد دار فرمان و کنترل، از یک کابل الکتریکی با دو یا چند رشته رسانایی (conductor) درون آن و یک لایه محافظ تشکیل شده‌اند. این کابل‌ها از جمله‌ی کابل‌های فشار ضعیف هستند و از آن‌ها با هدف انتقال سیگنال‌های دیجیتال و آنالوگ از کابل کنترل و فرمان استفاده می‌شود.

کابل شیلد دار مفتولی

کابل‌های مفتولی دارای یک هسته مفتولی شکل و شیلد فلزی دارند که از جنس مس ساخته شده است. این دسته از کابل‌های محافظ دار نسبت به کابل‌های افشان مقاومت کم‌تری دارند و برای کاربردهای فشار قوی مناسب هستند.

بهترین برند کابل شیلد دار کدام است؟

از میان تولیدکنندگام متعدد سیم و کابل برق، برندهای زیر باکیفیت‌ترین کابل‌های شیلدار را عرضه می‌کنند:

کابل شیلددار یزد

انواع سیم و کابل یزد و کابل شیلددار این مجموعه در سایزهای مختلف از جمله سایز 1.5*2 و با ولتاژ 300 تا 500 و با عایق PVC تولید می‌شوند و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند.

کابل شیلد دار اعتماد کابل البرز

صنایع سیم و کابل البرز اعتماد از نظر تنوع تولیدی کابل شیلد دار یکی از پیشروترین مجموعه‌ها در کشور است. این مجموعه انواع کابل شیلدار NYSLCY و کابل افشان شیلد دار را در سایزهای مختلف و با کیفیت خوب تولید می‌کند.

کابل شیلددار افلاک الکتریک خراسان

کیفیت و تنوع محصولات تولیدی گروه سیم و کابل افلاک الکتریک خراسان نیز بسیار بالاست. در این میان می‌توان به کابل نسوز شیلد دار و کابل فرمان شیلد دار افلاک الکتریک خراسان اشاره کرد که در سایزبندی‌های مختلف عرضه می‌شوند.

کابل افشان شیلدار سیمیا

وقتی صحبت از کابل افشان، و به‌خصوص بهترین مارک کابل شیلد دار افشان به میان می‌آید، سیم و کابل سیمیا یکی از اولین برندهایی است که به ذهن خطور می‌کند. صنایع سیم و کابل سیمیا با سال‌ها تجربه در تولید انواع کابل افشان شیلدار، یکی از بهترین مجموعه‌ها در این حوزه است و محصولات بسیار باکیفیتی را تولید می‌کند.

کابل شیلددار راد افشان سحر

کابل رادافشان سحر مطابق استاندارد ملی شماره 1-3569 در این شرکت توزیع می‌شود و از کیفیت بالایی برخوردارند. قیمت سیم و کابل راد افشان سحر نیز نسبت به بسیاری از برندها مناسب است و از این نظر یکی از مناسب‌ترین برندها برای خرید است.

سایر برندها

به جز مواردی که بالاتر ذکر کردیم، صنایع تولیدی سیم و کابل کمان ، کابل لینکو ، سیم و کابل نیرو کابل زاگرس ، سیم و کابل همدان ، سیم و کابل سیمکو و سیم و کابل ابهر از جمله بهترین تولیدکنندگان انواع کابل شیلدار هستند که می‌توانید برای خرید خود، روی محصولات آن‌ها نیز حساب باز کنید.

قیمت کابل شیلد دار چقدر است؟

قیمت کابل شیلد دار با توجه به عوامل مختلفی مثل نوع آن و کیفیت ساختش تعیین می‌شود. بی‌تردید اما عاملی که بیشترین تاثیر را بر قیمت این کالا دارد، برند سازنده آن است. بهترین برند کابل شیلد دار که توسط مجموعه‌های مطرحی مثل افلاک الکتریک خراسان یا سیمیا تولید می‌شود، یقینا قیمت بالایی هم دارند که البته با توجه به اهمیت این کالا در ساختمان‌سازی، این قیمت توجیه‌پذیر است. در عین حال توصیه ما این است که گول قیمت‌های بیش از اندازه ارزان را نخورید و حتما مطمئن شوید که محصول اورجینال خریداری می‌کنید.

مزایای کابل شیلد دار

آنچه که باعث شده استفاده از کابل شیلددار در انواع صنایع و در طیف وسیعی از وسایل امروزی تا این حد زیاد باشد، در مزایایی نهفته است که این نوع کابل‌ها دارند. در بخش زیر خیلی خلاصه به مهم‌ترین مزایای کابل شیلددار اشاره کرده‌ایم:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر تداخلات الکترومغناطیسی (EMI)
  • مقاومت بسیار بالا در مقابل نویزهای الکترومغناطیسی (RFI)
  • مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط نامطلوب محیطی مثل رطوبت، گرد و غبار و تغییرات دمایی
  • مقاومت بسیار بالا در برابر نیروی فشار بیرونی مثل کشیده شدن و گره خوردن
  • دوام و طول عمر بالا
  • عملکرد بهتر با کاهش تداخل نویز
  • کاهش هزینه‌های مربوط به تعویض و تعمیر کابل و قطعات

خرید کابل شیلدار با بهترین قیمت

جنس بی‌کیفیت و حتی تقلبی انواع کابل‌های شیلدار در بازار زیاد است. مخصوصا اگر به‌دنبال بهترین برند کابل شیلد دار باشید، باید خوب حواستان را جمع کنید تا کالای فیک و غیراورجینال را به اسم کالای اصلی به شما نفروشند. به همین جهت توصیه می‌کنیم که خرید خود را چه به‌صورت محدود و چه به شکل عمده از مراکز معتبر انجام دهید.

ما در همین راستا در گروه الکتریکی آنلاین در کنار شماییم تا محصولات اصلی انواع برندهای تولیدی سیم و کابل شیلددار را بدون واسطه به دست شما برسانیم. به همین منظور می‌توانید با شماره 09122985308 تماس حاصل فرمایید و ضمن اطلاع از قیمت‌ها و دریافت مشاوره پیش از خرید، سفارشتان را به شکل تلفنی نهایی کنید و محصول خریداری شده را در محل مدنظرتان تحویل بگیرید. بیشتربدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لیست قیمت برند‌ها
سیم و کابل خراسان